sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Review: Săpun de Marseille Cien cu lavandă


        Hello! Cum mai sunteți? Știu, am întârziat foarte mult cu această postare, dar ce sa-i faci, viroza e viroză, la mine se lasă și cu somn la niște ore, ceva oribil.
       Acum câteva săptămâni, prin octombrie, mă întorceam de la ore și am dat o raită prin Lidl, nici nu mai știu ce era pe listă, cert îi că m-am făcut și cu cele 3 săpunuri de Marseille cu miros de lavandă din poză. Țin minte că mai erau și cu miros de piersici sau de caise, nu mai țin minte exact, dar am zis că și așa vine frigul și mi-ar prinde bine niște așa-zisă relaxare cu iz de lavandă. Și la 3,99 lei toate cele 3 bucăți, vă închipuiți că am făcut o afacere ok, zic eu.
    Despre săpunuri pot spune că curăță ok, spumează cât e necesar pentru mine dar mirosul nu persistă. Dar și o bucată de săpun mă ține cât nu-i adevărat. Nu sunt sigură ce trece mai curând o lună de zile sau toate cele 3 bucăți de săpun folosite exclusiv. Prin urmare se consumă foarte greu, cred că nimeni nu ar avea vreo scuză că costă mult să fii curat, mi se pare că majoritatea avem 4 lei pe lună în casă pentru propria igienă (asta legat de unele persoane de prin mijloacele de transport în comun, și nu mă leg de cerșetori aici). Sincer, le-aș recumpăra atât în varianta aceasta cu levănțică cât și în cealaltă variantă, pe roz / portocaliu.
        Din partea mea săpunul are o notă de 9,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu