luni, 21 noiembrie 2016

Review: Dizolvantul pentru lac de unghii cu acetonă de la Toji



        Hello! Cum mai sunteți? Afară e foarte întuneric, răcoare bine, mirosul bine - cunoscut de fum creat de arderea lemnelor în sobe e omniprezent și el. Totul în jurul meu denotă trecerea timpului, până și cafeaua pe care mi-am pregătit-o la cafetieră pentru următoarele 2 - 3 dimineți și din care m-am autoservit și acum, aproape de miezul nopții, s-a răcit deja, dar asta nu mă deranjează căci îmi place cafeaua mai degrabă la temperatura camerei sau direct din frigider (cu gheață dacă se poate, de ce nu!?!) decât fierbinte.
        Așa încât mi-am adus aminte de faptul că prin vară m-am bucurat de un dizolvant cu acetonă pentru lacul de unghii de la Toji, luat de prin Auchan, de care chiar nu vi-am șoptit cam nimic. Și cum e deja dus de o bună bucată de vreme, cel mai probabil o să-l vedeți la „Fall Empties”, fie că va fi video sau doar text cum v-am obișnuit deja, mi-am propus să vă scriu câteva rândulețe despre acest produs a cărui culoare are o tentă foarte primăvăratică, că tot au fost niște zile de primăvară atât de plăcute la sfârșit de noiembrie în emisfera nordică, zona temperată.
        Așa cum vi-am mai precizat și mai sus, produsul e cumpărat din Auchan cu aproximativ 2,20 lei și are 100 ml. Se laudă că ar avea și extract de aloe vera, dar eu l-am luat pentru raportul preț / cantitate bun, nu pentru aloe vera sau culoare. Sincer, căutam ceva ce să ducă de pe unghiile subsemnatei lacul roz pe care îl luasem de la mami iar dizolvantul bifazic fără acetonă de la Senzate nu făcea față, cred că lacul respectiv a fost o excepție tare interesantă până acum.
        Acest dizolvant de la Toji s-a descurcat bine cu tot ce l-am pus să curețe în perioada respectivă când l-am consumat, am fost foarte mulțumită de el, și sincer, l-aș recumpăra dacă tot am un recipient cu pompiță numai bun pentru asemenea produse. Nu mai țin minte exact în cât timp s-a consumat și cât de des l-am folosit.
        Nota mea pentru produs este un 10 / 10 clar.

2 comentarii:

  1. n-am folosit pana acum ceva de genul de la auchan. de fapt, n-am mai ajuns de mult rau pe acolo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei bine, eu am fost cândva în ultimele 2 săptămâni dar n-am găsit loțiunea micelară marca lor proprie... Bine măcar că mi-am luat brad artificial și podoabe pentru el.

      Ștergere