miercuri, 30 noiembrie 2016

Alte multe cumpărături

        Hello! Cum mai sunteți? 
        Timpul trece iar asta înseamnă că eu mai am niște cumpărături să vă arat, nu am cumpărat toate lucrurile în aceeași zi astfel încât multe dintre ele sunt deja începute dar chiar merită observate. 
         Un alt lucru important e faptul că sunt genul acela de persoană comodă și mai superficială, așa încât cu această ocazie mi-am pus în aplicare vechea mea amenințare cu YouTube-ul, precum veți vedea mai jos. Sper să puteți trece cumva peste sunetul mai slab calitativ și de problemele mele cu vorbitul în public.

 

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai facut acest pas! Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-a iesit! bravo tie, eu n-am suficient curaj sa ma apuc sa filmez. gelul de dus dove e fain, imi place si mie. cu deodorantul nu prea ma impac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine e nevoie, am două dizertații în vreo 7 luni, trăbă să fac ceva cu anxietatea asta de public, nu-i așa?

      Ștergere