joi, 28 ianuarie 2016

Rezoluții pentru 2016

        Hello! Cum mai sunteți? Pentru azi vi-am pregătit rezoluțiile mele pentru anul 2016, îmi doresc să fie într-un loc foarte public pentru mine așa încât să mă țin de ele cât mai bine pot eu. Așa că să le dau drumul:



  • să învăț să-mi gestionez mai bine timpul;
  • să citesc 50 de cărți noi;
  • să descopăr 5 scriitori noi;
  • să slăbesc minim 20 kg;
  • să fac sport în medie măcar o dată pe săptămână;
  • să dau contur acelui „Jurnal al unui vârcolac”;
  • să-mi iau un animal de companie;
  • să scriu pe acest blog minim 12 rrecenzii de carte;
  • să scot din blogging măcar echivalentul în lei a 500 de euro doar ca să-mi demonstrez că se poate;
  • să nu am note mai mici de 8 la MTI;
  • să nu am note mai mici de 8 la SDI;
  • să rămân la buget la SDI;
  • să trec la buget la MTI;
  • să-mi cumpăr minim 2 geluri de duș de la Dove;
  • să consum 2 geluri de duș Dove;
  • să-mi cumpăr 2 geluri de duș Nivea;
  • să folosesc 2 geluri de duș Nivea;
  • să-mi cumpăr un demachiant bifazic Nivea;
  • să folosesc bifazicul de la Nivea;
  • să fac „muncă intelectuală” în medie minim 4 ore pe zi în timpul anului universitar (inclusiv în vacanțele mici, zile libere oficiale / de la guvern, în sesiuni);
  • să fac „muncă intelectuală” în medie minim 2 ore pe zi în timpul vacanței mari;
  • să mă vopsesc de patru ori pe păr;
  • să încerc măcar 4 parfumuri noi;
  • să plec măcar untr-un city break în străinătate;
  • să citesc măcar 2 cărți din seria „Miss Marple” a Agathei Christie;
  • să vorbesc pe acest blog măcar despre 2 autori preferați;
  • să vorbesc pe acest blog măcar despre un personaj preferat;
  • să citesc 5 cărți noi de peste 500 de pagini;
  • să fac un review unei cărți de Hermann Hesse;
  • să fac 3 articole despre 3 locuri frumoase în Oradea;
  • să fac un articol despre Băile Felix;
  • să fac un articol despre Băile 1 Mai;
  • să creez un articol despre greutățile slăbitului;
  • mă merg mai des la masterate;
  • să-mi cumpăr un fond de ten potrivit mie;
  • să termin 6 pixuri fără gel;
  • să nu-mi mai cumpăr niciun pix sau creion tot anul 2016;
  • să termin 4 creioane grafice nemecanice;
  • să-mi cumpăr 12 cărți de beletristică;
  • să ajung la zi cu episoadele din „Hawaii 5.0” varianta din 2010;
  • să ajung să scriu 100 de articole plătite în anul acesta;
  • să fiu mai implicată în ceea ce fac;
  • Anul Nou să nu mă mai prindă cu atâtea cosmetice pe stoc;
  • să consum cât mai mult cu putință din cele 3 palete de fard de ochi din articolul „Pan that palettes 2016”;
  • să fiu mai organizată din toate punctele de vedere;
  • să creez 100 de friendship bracelets pentru vânzare;
  • să încerc 6 cosmetice noi. De orice fel;
  • să îmi cumpăr 3 lacuri de unghii noi si 4 lacuri transparente;
  • să încerc uleiul de arbore de ceai;
  • să folosesc constant uleiurile cosmetice pentru păr;
  • să port mult mult mai des lentilele de contact;
  • să nu mai răcesc atât de des;
  • să fiu mai atentă cu banii pe care-i cheltui;

2 comentarii:

  1. Imi place mult lista ta, eu inca nu mi-am scris-o, dar am timp! bafta multa la bifat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Deja am și început să lucrez la îndeplinirea lor.

      Ștergere