luni, 18 ianuarie 2016

Ce-am mai făcut în săptămâna ce-a trecut #15

        Hello! Cum mai sunteți? Eu sunt destul de optimistă momentan, sper să nu mi se prăbușească starea de spirit. Am speranța că proiectul de la materia prescurtată PSSD e mai ușor de realizat față de propriile așteptări.


        Azi este o zi superbă momentan în Oradea, având în vedere că e mijlocul lui ianuarie. Poza de mai sus e făcută cu câteva minute înainte de a începe a scrie acest articol. Nu poate să nu-mi pară rău de oamenii și animalele care sunt în estul și sudul țării, unde e o vreme foarte urâtă.

        Sâmbătă am fost prin Kaufland, o să vă vorbesc săptămânile trecute; ca mai întotdeauna, când e oră de vârf la vitrina cu servire asistată, există doar două persoane care servesc undeva la zece - cincisprăzece clienți, iar când sunt doar unul sau doi clienți sunt trei - patru persoane care să servească clienții, cred că e un caz de proastă gestionare a resurselor umane. Printre lucrurile pe care mi le-am cumpărat e acest ceai Earl Grey de la Dukat, costă 2,55 lei, e unul dintre ceaiurile mele preferate, sunt la a doua cutie pe care o cumpăr.


        Săptămâna ce-a trecut am fost puțin mai activă la capitolul educațional, ca să zic așa, am fost luni, miercuri și joi la facultate, plus c-am reușit să-mi mai reduc puțin lista accea de teme pe care le am de făcut pentru masteruri.


Aceasta este lista inițială, pe care-am publicat-o și pe Instagram.


Aceasta este lista actualizată, am reușit să „dobor” doi itemi. E adevărat că au mai apărut doi itemi noi, dar acele cursuri online la SISD sunt lucruri premergătoare pentru acel rezumat la Robert Gyorodi, prin urmare e doar o detaliere. Într-un fel, mă bucur că pentru domnul profesor Popescu trebuie să facem referat, mă aștept să-i predăm referatele la examen și să nu mai trebuiască să dăm examen scris.

        Am reușit, de asemenea, să termin drăcovenia aceea de cremă de mâini Nivea Creme, sunt foarte mulțumită de fază, chiar îmi cam stătea pe creier, mai ales la calitatea proastă pe care o avea.



        Săptămâna trecută am avut o încercare de a reveni la cura de slăbire fără nicio abatere, dar nu mi-a prea reușit faza, am avut o grămadă de abateri din nou. Dar chiar am de gând să mă iau la trântă cu multele mele kg în plus și să le înving încet - încet. Poza de mai jos e făcută tot azi, iar numărul pe care-l afișează cântarul mă bagă în sperieți, la propriu. Așa că mi-am propus ca în anul acesta să dau jos măcar douăzeci de kg, nu vreau să-mi propus un obiectiv nerealist și să nu-l pot pune în aplicare.


        Și două lucruri pe care le-am lăsat la final:
1. Îmi propusesem să mai scriu măcar cinci - șase articole plătite pentru platforma Aliada, dar cumva, astrele nu s-au mai aliniat cum trebuie, așa încât eu am rămas cu doar șase articole pe care să-mi iau „salarul”. Și cât îmi doream să mai scriu încă câteva articole, dar asta este, poate o să reușesc să le scriu după ce-și rezolvă problemele platforma. Și eram atât de curioasă să văd dacă nici în următoarea lună nu vor scoate la înaintare niște campanii pentru bloggeri, pe lângă ideile de articole plătite pe care ni le oferă.
2. Astăzi mi-am intrat în cont banii pentru cele șase articole introduse și validate pentru ultima lună. Se pare că operatorul / operatoarea / operatorii platformei verifică și validează / invalidează articolele noastre lunar, în data de cincisprăzece a lunii.

2 comentarii:

  1. Bafta multa la facultate si bafta multa cu dieta. Tii Montagniac, nu? Eu sunt pe Dukan, mai am cateva kg FOARTE incapatanate de dat jos (bine, recunosc, am cam dat-o in fasole in ultima vreme). N-am stiut ca ai insta, te-am cautat acum si ti-am dat follow.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, țin Montignac, e cam dificil să revin 100% la dietă acuma, de prin 3 - 4 ianuarie mă tot păcălesc cu câte ceva cu zahăr & făină albă

      Ștergere