duminică, 19 iulie 2015

Review: Laptele de corp de la Balea


        Hello! A venit timpul să vă povestesc și despre acest lapte de corp de la Balea, pe care l-am cumpărat în data de 8 iunie în varianta mini ca să-l probălesc puțin. Pentru 50 ml am dat 3,5 lei în DM.
        Un singur lucru bun pot să spun despre produs: înmoaie puțin pielea. În rest, nu mi-a prea plăcut nimic la acest produs. Are un miros destul de urât, a plastic sau, mă rog, miroase ca fostul nostru cort de acum mulți și mulți ani. Are și o textură dubioasă, e foarte consistentă și intră enorm de greu în piele iar după aia pielea mea e foarte unsuroasă, ceea ce mie chiar nu-mi face plăcere. Deci am făcut o afacere păguboasă și n-o să mai recumpăr acest produs.
         Notă acordată: 3,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu