vineri, 17 iulie 2015

Colecția mea de antiperspirante


        Hello! Am în general o colecție impresionantă de antiperspirante. În total am 8 antiperspirante, dintre care unul e la bunica, așa încât n-apare în poză.
        Despre o parte dintre ele am vorbit deja, despre o parte urmează în viitorul apropiat (până la sfârșitul verii calendaristice) să vorbesc. Cele 2 antiperspirante Fa verzi (cel cu aerosol și cel roll-on) le-am preluat de la mama din nou, căci ea și le-a luat și până la urmă a ajuns la concluzia că nu-i plac. În celelalte 2 Fa-uri nu mai am mult produs, abia aștept să mai împuținez din cosmeticele pe care le am, nu de alta, dar chiar nu mai am loc să mi le depozitez prin casă.
        Colecția mea de antiperspirante cuprinde:

  1. Rexona Cotton Dry varianta ministick (cel de la bunica);
  2. Rexona Oxygen Fresh varianta ministick (pe care-l țin în poșetă mai nou);
  3. Fa Romantic Moments varianta roll-on;
  4. Fa Fresh & Dry Green Tea varianta roll-on;
  5. Fa Fresh & Dry Green Tea varianta cu aerosol;
  6. Fa Fresh & Dry Lotus Flower varianta cu aerosol;
  7. Gerovital H3 Evolution Sapphire varianta cu aerosol;
  8. Balea Fresh Lime varianta cu aerosol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu