joi, 23 iulie 2015

Review: Antiperspirant Balea Fresh Lime


        Hello! Azi e timpul să vă povestesc despre antiperspirantul Balea Fresh Lime luat din DM cu vreo 6 -7 lei pentru cei 200 ml ai săi.
         Din punctul de vedere al protecției, e un produs bunicel, după 4 ore de transpirat ca un porc (transpir enorm, mai ales vara), vreau să vă spun că încă se mai simțea mirosul acestui produs și niciun pic de miros de transpirație. Deci e destul de eficient zic eu. Deci se merită să luați produsul pentru cei 6 - 7 lei  / tub de 200 ml, mai ales dacă transpirați puțin sau moderat.
        Partea mai puțin happy e că încă nu știu dacă îi urăsc mirosul sau mă împac cu el. E o relație de love - hate de fiecare dată când îl folosesc, depinde de starea mea de spirit din acel moment. Mirosul e o combinație între miros de lămâie și încă ceva, iar combinația asta de lămâie și încă ceva mă deranjează pe mine, consider că e vina acelui ceva de nu-mi place prea mult cum miroase produsul.
        Nu știu dacă o să mai recumpăr curând produsul, dar din partea mea are o notă de 8 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu