duminică, 21 mai 2023

Review: Spuma de duș Balea Pink Blossom


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Nu cred că mai miră pe nimeni faptul că am o oarecare obsesie pentru produsele pe care le folosesc sub duș, nu? Fie că e vorba despre geluri de duș, creme de duș, spume de duș, săpunuri solide sau lichide, chiar și șampoane, balsamuri și măști pentru păr, le-aș vrea pe toate dacă se poate. Din nefericire, este o obsesie păguboasă din punct de vedere financiar, dar și ecologic aș putea spune deoarece mi-e greu să termin produsele cumpărate și începute. În ultimele luni mi-a mai ieșit puțin ideea de a cumpăra produse în cantități mai mici, adică dacă am de ales (acolo unde chiar am posibilitatea de a alege) între o versiune de 500 / 750 ml și una de 250-300 ml, o aleg pe cea mică.


O alegere pe care-am făcut-o anul trecut, în octombrie, a fost și spuma de duș Balea Pink Blossom din DM. Îmi era dor de o spumă de duș, nici nu mai țin minte de când nu mai cumpărasem așa ceva înainte. Nu știam la ce să mă aștept la capitolul miros, dar cred că m-a atras și ideea de a fi o ediție limitată. Acasă am descoperit că avea un parfum destul de greu, iernatic, floral dar și cumva mai spre sfera orientală. De spălat spăla bine, ca oricare altă spumă de duș Balea. Pe partea de minus, mi s-a părut că usca puțin pielea... Poate pe moment, în octombrie, m-am confruntat cu niște mici remușcări deoarece în toamna trecută am cam întrecut măsura la capitolul cumpărături cosmetice, dar ieri mi-am mai calmat aceste remușcări deoarece am intrat într-un DM cu capsa pusă să cumpăr o altă spumă de duș și un săpun lichid dar am ieșit cu mâna goală deoarece n-am găsit nicio spumă de duș.


Per ansamblu, cumpăr ocazional spume de duș Balea deoarece au un preț relativ acceptabil comparativ cu alte mărci care au asemenea produse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu