miercuri, 24 mai 2023

Review: Șampon Bioderma Node G


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Deja vi-am povestit pe scurt faptul că sunt obsedată și de șampoane într-un articol precedent. De asemenea, vi-am mai povestit și cu alte ocazii despre faptul că mă confrunt cu dermatita seboreică care îmi dă foarte multe bătăi de cap. Citisem la un moment dat despre șampoanele Node a celor de la Bioderma cred că la Adina SeptembrieJoi și mi-a rămas în cap ideea aceea c-ar trebui să încerc și eu un asemenea șampon. Zis și făcut, tot în octombrie 2022, ce să vezi?, mi-am cumpărat și eu unul. Cum, necum, dar se pare că nu ne-am pupat prea bine. Dacă e să folosesc acest șampon de sine stătător, cap-coadă o sticlă, nu am nicio șansă, îmi reacționează scalpul destul de urâțel, ca la orice alt șampon care nu e H&S sau Clear. Așa încât l-am pus pe pauză o perioadă, iar acum vreau să îl termin, dar îl folosesc alternativ cu Vichy Dercros antimătreață. 

Șamponul este transparent, cu un miros ușor verde. Are o tetură mai lichidă puțin, nu e cel mai vâscos produs încercat. La fiecare spălare pe cap, șamponez de 2 ori, deoarece prima dată nu spumează îndeajuns de tare. De asemenea, mi se pare că nu spală părul îndeajuns de bine, deja după 2 zile trebuie să îmi spăl părul din nou, ceea ce nu e tocmai distractiv, mai ales când lucrezi mai mult de 2 zile consecutiv de după-amiază la 10 ore/tură și ajungi acasă la 1 noaptea iar a doua zi ești iar la lucru.

Ca și concluzie, nu cred că voi mai recumpăra șamponul ăsta prea curând, nu mi-a schimbat viața în mai bine cu absolut nimic, așa încât consider că mi-am cheltuit banii degeaba pe el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu