miercuri, 8 iunie 2022

Creme de mâini


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine!


În ultima perioadă am tot folosit creme de mâini, dar, spre rușinea mea, tot cumpăr noi și noi produse la acest capitol, și nu doar că le cumpăr și atât, le și încep așa încât mi-e foarte greu să le termin și să-mi formez o părere pertinentă despre ele.


Crema de mâini Cien Madame Glamour (cea cu alb și auriu) nu e o cremă de mâini bună sau rea, e un produs lejer care intră repede în piele. Nu aș recomanda-o pentru piele foarte uscată, nu cred c-ar îmbunătăți situația. Ceea ce mă deranjează foarte tare la ea este parfumul intens și greu pe care-l are, fără el probabil ar fi o cremă mai bună.


Despre crema de mâini Neutrogena (tubul albastru) nu pot spune prea multe, cred că cel mai inspirat aspect ar fi că se termină foarte repede, nici nu mi-am putut da seama ce e cu produsul.


Crema de mâini în tub negru cu etichetă albă e din Lidl și are nucă de cocos. Are parfum delicat și e relativ lejeră. Ceea ce recomand ar fi să se înceapă cu o pompiță de produs și ulterior o a doua pompiță, dacă pui din start 2 pompițe de cremă te chinui până să bagi crema în piele. Din nefericire, și aceasta este o cremă pe care am simțit-o mai degrabă lejeră. Plusul ei e că se consumă greu, având 250 ml. Despre preț mă feresc să scriu ceva, prețurile au explodat în ultima vreme.


Loțiunea aceea Neutrogena în ambalaj mare cu pompiță este bunicică, Nicoleta Stănciucă o laudă foarte tare. Pot spune că ajută puțin cu călcâiele crăpate dacă o folosești de2 ori pe zi; nu mă înțelegeți greșit, nu te scapă de tot de crăpături dar eu am observat o îmbunătățire. Plus că e o cremă de mâini bună, care te ține (doar are 400 ml) și aproape nu are niciun miros. 


Cam acestea au fost ultimele produse pe care le-am terminat la capitolul îngrijirea pielii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu