joi, 23 iunie 2022

Avon Advanced Techniques Violet shampoo vs. Kallos gogo silver reflex shampoo

 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Știți bine, sau poate că nu știți, că n-am mai apărut de multă vreme pe Youtube, că am părul foarte decolorat. Am așa o perioadă de vreme în care vreau să experimentez cu diferite nuanțe care nu prea prind decât pe o bază de culoare deschisă. Iar între aceste nuanțe mi-ar plăcea să nu am în cap un galben din acela pui, așa încât îmi doresc un produs care să mă ajute să fac față acestei situații.

Deși știam deja de șamponul mov de la Kallos, până să ajung să îl achiziționez, mi-am cumpărat de pe Notino varianta de la Avon. Nu mai țin minte exact cât am dat pe el, dar la cum explodează prețurile de la o zi la alta, nu are rost să discut foarte mult despre ele. Nu știu exact ce așteptări aveam de la el, dar folosindu-l ca pe un șampon oarecum normal, nu am putut observa niciun fel de acțiune din aia care să-mi taie din reflexele prea gălbui, sau să-mi facă părul gri sau mov. Doar că mi-a mai uscat rădăcinile și mi-a râcâit dermatita seboreică a făcut. Menționez că stăteam cu șamponul în cap și 10 minute, după mintea mea ar fi trebuit să facă ceva.

Despre șamponul Kallos gogo silver reflex pot spune cam aceleași lucruri ca despre șamponul Avon, cu mențiunea că mi se pare ceva mai accesibil de achiziționat, nu toată lumea are acces la Avon sau Notino, dar magazine care comercializează produse Kallos mai găsești (vezi Kaufland și Auchan dintre cele mari, plus unele mai mici și locale, cum ar fi Bănuțel sau Magnetique). Singura diferență în privința acestuia am văzut-o când mi-am turnat literalmente jumate de tub de șampon în cap și am stat cu șamponul vreo 10 - 15 minute; cred că cantitatea aceea mare de produs a făcut diferența, deoarece când foloseam o cantitate normală de șampon, nici ăsta nu scotea nimic din galbenul nedorit din păr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu