miercuri, 19 septembrie 2018

Review: Gel de duș Palmolive Naturals Olive & Milk


Hello! Cum mai sunteți?
Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre gelul de duș Palmolive Naturals Olive & Milk. Eu l-am prins la o promoție în Auchan primăvara ce-a trecut, practic l-am primit gratis la achiziția unui alt gel de duș Palmolive.

Are o textură relativ cremoasă și de nonculoare albă. Hidrata decent piele, dar nimic wow aș putea spune eu, posesoare de piele normală spre grasă. În schimb, la capitolul miros (parfum, sau cum vreți voi să-i ziceți) am avut un șoc. În mod normal, eu asociez mirosul de măsline din gelurile de duș și săpunurile lichide cu ceva proaspăt, aproape verde, numai bune de vară caniculară / toridă. În schimb, acesta de la Palmolive miroase ușor acrișor aș putea spune, dar mă ducea cu gândul foarte mult la varianta aceea clasică și originală Nivea. Deci nici pomeneală de vreun miros verde, proaspăt, numai bun de vară.

Prin urmare, personal am avut un eșec cu gelul acesta de duș, buurându-mă că nu l-am cumpărat în varianta mare de 750 ml.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu