duminică, 16 septembrie 2018

Lidl

Hello! Cum mai sunteți?


Se pare că săptămâna viitoare nu e numai o Săptămână XXL prin Lidl, ci și o săptămână a noutăților. Și chiar mi se pare că vor aduce câteva noutăți binevenite.


Am avut cam acum un an și ceva unul dintre cele 2 geluri de duș la 750 ml, dar nu mă dăsuse pe spate din câte-mi pot aminti. Dar un unt de corp zic c-ar fi binevenit, mai ales că în curând vine iarna și, în general, pielea are nevoie de o îngrijire în plus.


O parte dintre noutăți este reprezentată de spray-urile de corp și balsamurile cu ulei de la Cien. Voi le-ați mai observat prin Lidl în anii trecuți? Sinceră să fiu, eu nu, dar nu merg de 2 ori pe săptămână prin Lidl ca să observ fiecare detaliu în parte.


Ultimele noutăți ale celor de la Lidl sunt cremele de mâini și cele de corp (acestea au și un efect de strălucire); la fel, uleiurile și spumele de duș Cien îmi sunt 100% necunoscute, e prima dată când le observ, sper ca într-o bună zi să reușesc și eu să le încerc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu