vineri, 5 ianuarie 2018

Review: Șampon Herbosophy pentru rădăcini grase și vârfuri despicate


Hello! Cum mai sunteți?
Pentru azi am un articol în care critic produsul care reprezinte subiectul principal al articolului, și anume șamponul Herbosophy pentru rădăcini grase și vârfuri despicate.
Cu toate că îmi doresc, ca mai orice la modul general, să mi se potrivească toate produsele pe care le cumpăr, mai dau și peste produse care se dovesdesc eșecuri totale.
Am cumpărat în vara lui 2017 acest șampon la pachet cu un balsam de păr beneficiind de o mică promoție, și am dat împreună doar 30 de lei pe ambele produse, în mod normal aș fi dat vreo 36 -37 de lei.
Am zis că dacă tot are 96% ingrediente de origine naturală, n-are ce să-mi strice și oricum îmi doream un șampon Herbosophy de ceva vreme.
Prima problemă semnalată încă de la prima folosire a fost faptul că-mi usca părul foarte tare. Nici nu e de mirare, SLES e al doilea ingredient în listă. Deci produsul nu e ok pentru vârfuri despicate.
A doua problemă a fost mătreața cauzată de șampon. Nici asta nu-mi convine. M-așteptam la cu totul altceva de la ideea de 96% ingrediente de origine naturală.
Plus că în mod normal, șamponul ăsta costă undeva la 20 de lei, găsit prin farmaciile Sensiblu.
Ca concluzii, m-am lecuit de șampoanele și balsamurile Herbosophy, și nici n-am să mai cumpăr produse de păr de la marca asta. Nota mea: 1 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu