vineri, 19 ianuarie 2018

Loțiunea micelară pentru ten normal & mixt de la Cien


      Hello! Cum mai sunteți?
      Văd că săptămâna aceasta m-am concentrat asupra produselor marca proprie a vreunui magazin în ceea ce privește recenziile.
     Pentru astăzi am pregătit o recenzie pentru apa (loțiunea micelară) destinată tenului normal sau mixt a celor de la Cien, varianta numindu-se Fresh.
       Ce am observat eu la acest produs, de la A la Z:

  • nu pare a-mi agasa tenul, care se pare că devine mixt în perioada mai friguroasă, tenul meu fiind de regulă gras;
  • dacă ajunge produs chiar în ochi, provoacă usturimi;
  • nu e eficient chiar deloc împotriva machiajului rezistent la apă (waterproof makeup);
  • are în compoziție apă de albăstrele și glicerină;
  • fără alcool;
  • ar fi testat dermatologic și oftalmologic;
  • pe eticheta de pe spate scrie că nu ar avea parfum, dar am găsit ingredientul pe lista de ingredientet;
  • tot eticheta din spate mă intrigă, cică produsul ar fi pentru ten uscat și sensibil? Nu înțeleg de ce pe eticheta din față scrie un lucru și pe cealaltă parte tocmai contradictoriul.

     Eu i-aș da o notă de 7 / 10, adică machiajul normal, nerezistent la apă îl îndepărtează, dar comunicarea de pe ambalaj lasă enorm de mult de dorit.

      Ingrediente: Aqua, Methylpropanediol, propylene glycol, glycerin, sodium cocoamphoacetate, centaurea cyanus flower water, parfum, sodium salicylate, sodium benzoate, citric acid, sodium chloride, tetrasodium EDTA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu