joi, 22 iunie 2017

Review: Antiperspirantul Fa Soft & Control Caring Lila Scent


       Hello! Cum mai sunteți? Azi continuăm seria recenziilor programate și seria antiperspirantelor, scriind despre antiperspirantul Fa Soft & Control Caring Lila Scent, care face parte din gama ediția limitată pregătită pentru vara în curs de cei de la Fa.
       Vi-am mai povestit despre acest antiperspirant într-un vlog, nu mai știu exact în care. Produsul miroase a liliac și face ceva vapori când îl aplici. L-am testat și ține vreo 10 ore în condițiile în care am stat afară în căldură să transpi doar 2 din cele 10 ore, deci și acesta are nevoie de reaplicare. L-am cumpărat din Kaufland cu vreo 7,80 lei sau așa ceva, nu mai țin minte exact.
      Sincer, îmi place mai mult antiperspirantul B.U. in action Sensitive ca parfum, așa că probabil n-o să-l mai recumpăr. Nota mea pentru el: 8 / 10.

2 comentarii:

  1. nu, clar nu e pentru mine! eu in afara de rexona men... nu ma mai risc vara cu nimic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu mi-am luat un rexona men, am ajuns sa afirm ca transpir ca un barbat

      Ștergere