vineri, 30 iunie 2017

Cosmetice ieftine și bune


        Hello! Pentru azi tot un clip, dar cu unul dintre produse am cam dat-o puțin în bară, mai precis cu faptul că abia aseară m-am trezit că fondul de ten de la Avon cică are și pompiță, asta deoarece prima oară când am încercat să „deșurubez” căpăcelul ăla mic de pe pompiță mi-a ieșit tot capacul și-am rămas cu impresia că așa se dozează. Mersi Claudiei că m-a dumirit și trezit și pe mine.
          Produsele prezentate în clip sunt:
  • corector essence 10 - 15 lei
  • fond de ten Avon prin la ofertă cu vreo 20 - 22 lei
  • fond de ten essence aproximativ 20 de lei
  • corector Avon aproximativ 13 lei
  • fard de ochi mono essence 8 - 9 lei
  • fard de ochi duo Miss Sporty 8 - 9 lei
  • blush Maybelline aproximativ 30 lei
  • lip butter Cien 8 lei
  • ruj lichid cu uscare mată Golden Rose aproximativ 30 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu