luni, 16 ianuarie 2017

Review: Șamponul Head & Shoulders moisture care


Hello! Cum mai sunteți? Eu am hotărât să iau o pauză „de la ore” și să vă împărtășesc câteva păreri despre șamponul Head & Shoulders moisture care care mai are un pic și-și dă duhul.

Țin minte că mi-am cumpărat acest șampon să repar ce-a stricat Syoss-ul antimătreață pentru păr gras, dar văd că mi-a ajutat și cu stricăciunile făcute de șamponul nuanțator Loncolor. Am dat cam 10 - 11 lei deoarece e sticlă mică, de 200 - 250 ml. Șamponul mă ajută să elimin simptomele conexe mătreții, dar nu-mi place faptul că-mi înmoaie părul îndeajuns de mult încât să am nevoie de-o spălare la 2 zile sau multă pudră.
       
Din punctul meu de vedere e un șampon antimătreață bunicel, potrivit mai mult părului degradat sau uscat, dar păzea că am impresia că mai scoate din vopseaua de păr. Nota acordată produsului: 8 / 10.

4 comentarii:

  1. Si mie imi place asta de migdale! Orice sampon scoate din vopsea ca asta e menirea lui, sa curete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincera sa fiu, cred ca-s prea perfectionista cu samponul, le vreau pe toate intr-unul singur.

      Ștergere
  2. Nu stiu de ce, dar n-am mai incercat H&S de multi ani!

    RăspundețiȘtergere