vineri, 5 iunie 2015

Review: Cremă de protecție solară de la Lotus Cosmetics


        Hello! Dacă tot a venit vara, voi vorbi despre o cremă de protecție solară de la Lotus Cosmetics pe care am luat-o vara trecută dar pe care n-am terminat-o anul trecut așa că am pus-o la păstrare pentru anul acesta.
        Am ales varianta cu un factor de protecție 30 deoarece am aflat c-ar fi factorul ideal de protecție și oricum eu sunt destul de albă așa că am nevoie de ceva protecție mai serioasă până să mă bronzez.
        Despre cremă nu prea știu ce să zic, n-am fost la plajă de când am cumpărat-o așa încât n-am testat-o la greu, dar pățesc următoarele lucruri: trebuie s-o frec bine pe piele până să intre cu totul în piele iar după ce ies din casă încep să transpir mai rău ca de obicei pe zonele expuse la soare iar la sfârșitul unei zile însorite pot spune că mi se pare c-am căpătat mai multă culoare pe piele decât dacă nu m-aș fi dat cu cremă de protecție solară.
        Nu am în program s-o recumpăr anul acesta căci am pe wishlist gama Cien Sun iar până anul viitor e destul de mult.
        Notă acordată: 7,5 / 10.

2 comentarii:

  1. n-am incercat-o, dar nu imi plac cremele care intra greu in piele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am luat-o ca era cea mai ieftina in Carrefour, dar nu cred ca mai fac asta; spray-urile par mai bune

      Ștergere