marți, 2 iunie 2015

Review: Ceaiul Rooibos cu vanilie de la Lord Nelson


        Hello! La un moment dat vă povesteam c-am cumpărat din Lidl vreo 4 cutii de ceai iar acum, c-am reușit să beau cel puțin câte o cană din fiecare ceai, a venit vremea să vă povestesc măcar despre unul dintre aceste ceaiuri.
         Astăzi vă vorbesc despre ceaiul Rooibos cu aromă de vanilie de la Lord Nelson deoarece acesta îmi place cel mai mult și prin urmare trecel cel mai bine dintre cele 4 ceaiuri. Produsul, o dată infuzat, răspândește un miros de vanilie în jurul cănii, ceva de groază în sensul bun al cuvântului, mie mi se face poftă de ceai instant când îl miros; chiar și gustul ceaiului e o combinație între o aromă blândă de ceai negru amestecată cu aroma vaniliei. Iar la vreo 5 lei și ceva, maxim 6 cât am dat pe o cutie de 25 de pliculețe, e o adevărată afacere pentru mine, căci în zilele sau serile mai răcoroase acest ceai consumat cald mă încălzește iar consumat rece în zilele toride mă mai răcorește. Poate fi făcut într-o cantitate ceva mai mare și apoi lăsat în frigider până a doua seară, dar aș recomanda să îl depozitați în ceva neacoperit; nu recomand să îl țineți mai mult de 48 de ore, căci capăta un gust mai ciudat, de parcă ar fi stricat.
         Aș recumpăra din toată inima acest ceai după ce mai fac curat prin dulapul în care țin și cutiile de ceai.
         Notă acordată: 10 / 10.

4 comentarii:

  1. L-am gustat si eu, e bun tare! daca esti pasionata de ceaiul Rooibos, ti-l recomand pe cel cu scortisoara din Kaufland, gama Dukat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Eu nu am patit, dar depinde foarte mult de alergiile alimentare ale fiecaruia, nu e de joaca cu asa ceva.

      Ștergere