sâmbătă, 13 decembrie 2014

Review: Balsamul de mâini și unghii cu mușețel de la Balea

        Vi-am mai povestit atât luna trecută cât și în postarea anterioară despre balsamul de mâini și unghii cu mușețel de la Balea.
        Ce mi-a plăcut atât de mult a fost:

  • e îndeajuns de hidratant pentru mâinile mele
  • are un miros de mușețel discret dar persistent
  • se absoarbe bine și ușor în piele
  • e o versiune excelentă atât pentru locul acela al cosmeticelor din casă cât și pentru gențile de toate mărimile
        Ce nu mi-a plăcut la el:
  • mi s-a părut că a trecut repede (adică s-a consumat repede), l-am folosit în majoritatea timpului, prioritar față de alte produse
  • e o idee cam scump. un tubuleț de 30 ml costă 2,99 lei
        Ca și prezentare, balsamul se prezintă într-un tubuleț de 30 ml de culoare verdecu alb cu floricele de mușețel. Se găsește în Oradea la magazinul DM din incinta Lotus Center.
        Notă: 9,5/10 (din cauza faptului că tubul e micuț și e cam scump)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu