sâmbătă, 24 februarie 2024

Review: EDP Avon Incandessence

 

Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Precum mă știți, îmi plac parfumurile, îmi place varietate, fără a fi vreo obsedată după părerea mea. Se întâmplă frecvent să fiu la anumite „extreme”, ba am un singur parfum sau chiar niciunul, dar se mai și întâmplă să am o mică colecție de parfumuri. Pentru moment am o minicolecție care include 10 parfumuri diferite (am 11 bucăți, dar pe unul îl am în dublu exemplar), dar dintre acestea doar 2 sunt mari, restul fiind de 10 ml.


Istoria mea cu Incandessence începe în 2017, când am ales Perceive în detrimentul acestuia. În cele din urmă, i-a venit rândul și lui Incandessence. Mie mi se pare că miroase cumva cald și puțin dulce. Comform Fragrantica, notele de vârf sunt reprezentate de orhidee, lăcrimioare și ciclamă; notele de mijloc sunt lalele și bujori; nota de baze este reprezentată tot de orhideea.


Pe pielea mea, parfumul persistă doar câteva ore, dar nu mă surprinde, fiind vorba de Avon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu