duminică, 5 februarie 2023

Review: loțiunile de corp din Calendarele de Advent Balea Men și Alverde



Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine... Pentru astăzi m-am gândit să scriu câteva cuvinte despre loțiunile de corp din calendarele de Advent Balea men și Alverde. Per total au fost produse bune, dar hai să vorbim puțin despre fiecare în parte.


Loțiunea de corp de la Balea Men e interesantă într-un sens pozitiv. Are o textură foarte faină, ușor mai lichidă, dar care intră ușor și repede în piele. Mai și hidratează pielea, nu e cea mai woaw hidratare dar în mod normal, dacă o folosesc de 2-3 ori la lucru într-o tură, e suficient pentru mine. Iar parfumul e subtil, poate foarte ușor pe partea masculină a unisexului, dar nu e o problemă, acesta fiind un punct foarte lăudat al colegelor de muncă.


Loțiunea aceea de corp cu etichetă verde este un produs lejer, dar care, din păcate, nu face față la deshidratare intensă. Zilele trecute m-am pricopsit cu o uscăciune generalizaă a pielii de n-am mai știut ce să fac, nefiind obișnuită cu așa ceva, de obicei având situații tocmai pe parta opusă a spectrului. Avea în compoziție ceva ulei bio de migdală, sincer nu știu exact la ce folosește acest ulei.


Loțiunea aceea cu sclipici de la Alverde hidratează destul de decent pielea, eu folosind-o preponderent pentru mâini, am simțit că folosesc ceva. Iar sclipiciul acela chiar se vede la lumină, nu e vreo vrăjeală sau așa ceva.


Crema aceea lejeră de la Alverde a fost super pe post de cremă de mâini, e ușor mai grosuță decât o loțiune de corp. Miroase decent și face o treabă ușor mai bună decât loțiunea cu sclipici de care menționam mai sus. Păcat că vine într-o cantitate atât de mică. Iar ca informație adițională, are în compoziți ulei bio de macadamia.


Mă bucur că am avut oportunitatea de a folosi aceste produse, chiar dacă le-am retargetat ca și creme de mâini, nu de alta dar am cam avut rateuri la capitolul acesta recent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu