luni, 2 mai 2022

Review: Fond de ten Cien Nature light

 


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine... 

Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre fondul de ten Cien Nature în varianta light. De găsit îl găsiți în magazinele Lidl, dar nu e în gama permanentă, îl aduc ocazional. Eu l-am luat pe ideea aceea foarte la modă că „e mai green”, mai bun, mai nu știu ce. Dar m-am înșelat! Ar fi trebuit să fiu mai deșteaptă, după experiența cu bb cream-ul Cien. 



Fondul de ten e bunicel ca și acoperire, eu consider c-ar fi undeva pe la o acoperire medie, medie spre mare. Se întinde ușor cu pensula și cu burețelul, eu astea folosesc la întinsul lui. De strâns, mi se strânge mai ales în pliul pleoapei, dar bănuiesc că se întâmplă din cauza faptului că nu folosesc niciun fel de bază specială pentru machiaj (doar o cremă + ser de față. și acelea când există) și a faptului că tenul meu e uleios din fire. Problema mea cu fondul de ten e nuanța, deși e light, adică deschisă, e mult prea închisă pentru fantomița de mine, plus că oxidează. Ah, da, și faptul că transpirând ca o scroafă și jumătate din fire, niciun produs cu destinația de uniformizare al culorii tenului nu va ține pe mine, dar aici e iarăși problema la mine.

Per ansamblu, ar fi un produs bun, doar că mie nu mi se potrivește întru totul.

2 comentarii:

  1. Buna Anda! Cat a costat si de unde l-ai achizitionat? In Lidl-ul cel mai apropiat de mine (bd Uverturii, Bucuresti) nu l-am vazut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua! Acesta este un produs pe care îl aduc ocazional, exact cum se întâmplă cu „Săptămâna XXL” sau alte ediții limitate de săpunuri lichide dar pe care le readuc o dată la câteva luni.

      Ștergere