miercuri, 6 aprilie 2022

Review: Serul pentru față Elmiplant Hyaluronic Gold


Hello! Cum mai sunteți? În mod normal, știți foarte bine că nu sunt o mare amatoare a produselor de îngrijire ale feței deoarece am ten cu tendință de îngrășare, iar majoritatea produselor pe care le-am încercat fac cu succes doar un singur lucru, și anume să-mi încarce și ma mult tenul.

În schimb, acest ser pentru față de la Elmiplant nu îmi încarcă atât de mult tenul, iar dacă l-am găsit la ofertă în Kaufland cu reducere de 50%, i-am dat o șansă anul trecut și bine am făcut. Iar ca o mică cireașă de pe tort, când la lucru au băgat acele seturi cadou la reducere după sărbătorile de iarnă, mi-am mai luat și setul cu ser și cremă de față. Serul nu știu dacă îți șterge ridurile de pe față, dar ajută puțin cu hidratarea, iar eu am fost mulțumită.

Categoric, dacă mai prind ofertă de reducere la 50% și produse la raft, voi recumpăra produsul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu