miercuri, 14 noiembrie 2018

Review: Balsamul pentru păr vopsit cu zmeură și ulei de floarea soarelui de la Schauma


Hello! Cum mai sunteți? Haideți, e deja mijlocul săptămânii și vineri e deja Black Friday! Fruntea sus și spor la cumpărături!

Ce mai titlu lung mi-am ales pentru astăzi, nu-i așa? Se mai întâmplă, asta e. Dar nu despre lungimea titlului meu mi-aș dori să vorbesc astăzi, ci despre balsamul de păr din imagine. A trebuit să trec prin câteva pagini bune de Bullet Journal ca să văd exact când am cumpărat balsamul acesta comestibil de la Schauma. Se întâmpla la începutul lunii mai, în Kaufland, când am dat pe el 9 lei.

Am menționat mai devreme faptul că e comestibil. Scriu asta deoarece chiar are miros de zmeură de îți vine să-l mânânci, chit că după o să vomiți până nu mai poți. Produsul are o consistență destul de grosuță, exact cum te-ai aștepta să fie, plus o nonculoare albă, simplă. Din nefericire, pe mine m-a dezamăgit efectul lui, pur și simplu nu îmi înmoaie prea bine vârfurile aspre și degradate. Plus că nici nu îmi descurca prea bine părul. Prin urmare, mi se pare c-am dat destul de mult pe el, adică la 9 lei cred că pot să-mi iau un balsam de păr Kallos la 500 ml măcar, o cantitate de 2.5 ori mai mare, nu?

Ca o concluzie generală: dacă nu aveți probleme prea mari cu părul și chiar nu aveți ce face cu 9 lei, cumpărați-l! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu