joi, 16 noiembrie 2017

Un săpun lichid „farmaceutic” bun


Hello! Cum mai sunteți?
Pentru astăzi m-am gândit să scriu câteva cuvinte despre săpunul lichid cu glcerină de la Viva Care.
Când l-am cumpărat, mâinile mele treceau printr-o stare ciudată, mi se cam lua pielea de pe degeta așa încât, în momentul în care am trecut prin Sensiblu pentru niște medicamente, am luat și un săpun lichid din ăsta, să încerc și eu ceva nou și dacă tot e cu glicerină, de ce nu? De menționat că are doar 400 ml și costă 4,50 lei cu card sau 5 lei fără card.
Mie mi-a plăcut foarte mult că mi-a mai hidratat mâinile și nu necesită întotdeauna cremă de mâini după folosire. Minusurile ar fi faptul că se consumă greu plus ideea de preț ușor mai mare pentru mai puțin produs. Mare atenție la pompiță când îl luați, eu am nimerit unul cu pompiță defectă în sensul că am lipsă arc la apel.
Cu siguranță o să mai recumpăr produsul și îi acord nota 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu