miercuri, 23 august 2017

Meditații de miercuri

Hello! Cum mai sunteți? M-au luat și pe mine filosofiile la rost în ultima vreme, sinceră să fiu.


De câteva zile stau și mă-ntreb cum a devenit recenzia la șamponul Loncolor noua vedetă a blogului meu; nu pot să mă plâng c-ar strânge sute sau mii de vizualizări zilnic, doar că strânge acolo 8 - 10 vizualizări aproape zilnic, vizualizări ce se strâng încet încet până ce dă în mii. Până nu demult erau mai populare recenziile la șamponul uscat Kallos și la parfumul Chalon din Lidl.


Mai nou m-am reapucat de organizare și implicit de Bullet Journal, deja ați văzut asta, dar o dată cu asta și s-a pus mie piticul pe creier că vreau opere de artă la capitolul desen artistic și pictură prin el, și, ca de obicei, pe lângă faptul că nu am talent artistic, nici nu am răbdare cu mine însumi să exersez niște lucruri de bază.


Am noroc de niște acuarele vechi ale mele la pereche cu niște pensule de desen, de asemenea vechi, găsite pe la ai mei, uitate de pe la sfârșitul clasei a zecea, adică doar de acum 8 ani de zile. Să știți că m-au mirat acuarelele că încă au trecut un prim mic test, la cât sunt de tinere nu m-ar fi mirat să nu mai facă nimic.


Pe lângă toate astea, de ce nu prea se găsesc washi tape-uri în magazinele fizice din Oradea? Personal, am găsit doar prin Oramil, la 10 lei bucată pentru vreo 2 - 3 modele care chiar nu mi-au plăcut. Din nefericire, sâmbăta trecută am trecut ca o rachetă prin partea de papetărie „specială” de început de an școlar / universitar din Auchan, am aflat ulterior c-ar fi trebuit  să fiu mai atentă, poate găseam washi tape.


Altă chestie din asta filosofică: de ce vin chiar atât de greu produsele de pe Ebay? Adică le-am comandat pe 3 iulie anul ăsta și nici în 22 august n-au venit? E drept că au ca termen de ajuns până la sfârșitul lunii august, dar având în vedere că mai e cam vreo săptămână până atunci, de ce nu vin? Vi-am scris că sunt nerăbdătoare rău mai nou...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu