joi, 9 martie 2017

Review: Antiperspirantul Fa Fruit me up


      Hello! Cum mai sunteți? Subsemnata așteaptă „cuminte”, subînțelegeți ce vreau să scriu, să se facă ora 1 noaptea ca să-mi iau antibioticul și apoi cred că mă culc, nu de alta dar mâine am (re)programare la medicul de familie destul de „devreme” pentru mine, și apoi n-aș vrea să îmi consum restul zilei recuperând somnul.
       Azi vă scriu despre antiperspirantul Fa Fruit Me Up, eu l-am cumpărat prin decembrie, am prin ceva promoție de genul plătești un produs full-price și la al doilea identic îl iei cu reducere de 50%.
        În puține cuvinte: miroase bine, ușor amărui (altfel nu știu cum să-l  descriu), protejează bine ore în șir, ies la plimbare și la întoarcere nu necesită reaplicare (eu transpir destul de mult, știți asta), are preț bun pentru el. Cu siguranță l-aș mai recumpăra dacă n-ar fi ediție limitată. Ah, am uitat, nu-i așa? E ediție limitată din vara trecută, cred că de asta era la reducere.
        Nota mea pentru el: 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu